Elvis Sheet Music Books

Einklappen
X
 
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge
  • Didi
    Gehört zum Inventar

    • 11.02.2007
    • 4389

    Elvis Sheet Music Books

    In September 2009, the Hal Leonard Corporation will release five new Elvis music books:
    • Elvis Presley for Alto Sax: Instrumental Play Along Book/CD Pack (paperback)
    • Elvis Presley for Clarinet: Instrumental Play Along Book/CD Pack (paperback)
    • Elvis Presley for Flute: Instrumental Play Along Book/CD Pack (paperback)
    • Elvis Presley for Tenor Sax: Instrumental Play Along Book/CD Pack (paperback)
    • Elvis Presley for Trumpet: Instrumental Play Along Book/CD Pack (paperback)

    As indicated, each book comes with a play along CD and features 15 popular Elvis songs. It appears each book features the same set of songs which include Blue Suede Shoes; All Shook Up; Love Me Tender; Jailhouse Rock; Hound Dog; Teddy Bear and Return to Sender. All 5 books are available for pre-order from Amazon in the US.

    Source: elvisnews.com
  • Herbi
    Board-Legende

    • 27.07.2003
    • 25203

    #2
    ...schade, ein Klavier ist nicht dabei, sonst wäre das was für meine tochter Isabella !!

    __Elvis - Artist Of The Century__

    Kommentar

    • burroughs
      Board-Legende

      • 09.02.2004
      • 56302

      #3
      klavier-noten von elvis-songs gibt es ja bereits zur genüge
      Hinweis in eigener Sache:
      wenn du glaubst, dass ich mich dir gegenüber wie ein Arschloch verhalte, kannst du ziemlich sicher sein, dass du es verdient hast

      Kommentar

      • Herbi
        Board-Legende

        • 27.07.2003
        • 25203

        #4
        ...und die CD dazu !?

        __Elvis - Artist Of The Century__

        Kommentar

        • burroughs
          Board-Legende

          • 09.02.2004
          • 56302

          #5
          wenn deine tochter nach noten spielen kann, braucht sie keine cd
          Hinweis in eigener Sache:
          wenn du glaubst, dass ich mich dir gegenüber wie ein Arschloch verhalte, kannst du ziemlich sicher sein, dass du es verdient hast

          Kommentar

          Lädt...